Contactează-ne pe

Noutăți

Haos la indicatoare in comuna Mătăsaru! MII DE EURO, CHELTUIȚI PENTRU… AMEȚIREA POPULAȚIEI!

Publicat în data de

- 1.965 vizualizări

Un cetățean nu doar responsabil, ci și informat, intrigat de problemele comunei in care locuiește, ne-a atras atenția asupra unui lucru pe care oricine îl observă atunci când trece prin Mătăsaru. Omul începe argumentația in felul următor: „Despre ce e vorba  în propoziție? Despre nepăsarea, despre incompetența autorităților în a asigura bunul mers al lucrurilor în țara asta! Nu-i așa?, doar pentru asta sunt plătiți, printre altele!”

Este așadar nemulțumit nu de orice, ci de autoritățile locale, către care  plătește taxe și impozite, in speranța că onor autoritățile vor lua masuri pentru bunul mers al comunei in spiritul legii.

Apoi continuă : „Apropó de lege, de ce se fac legi dacă nu sunt respectate?

În Codul Rutier, Art 5, pct 1se spune:”Administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor, conform competențelor ce le revin, cu avizul poliției rutiere,  ESTE OBLIGAT să instaleze indicatoare ori alte dispozitive speciale, să aplice marcaje pe drumurile publice, conform standardelor în vigoare și să le mențină în stare corespunzătoare”.

 

Deși nu mai devreme de iulie 2017, comuna Mătăsaru a achiziționat indicatoare rutiere de vreo 4000 euro, intersecția de la Odaia Turcului este lipsită de indicatoare. In decembrie 2018 primăria a achiziționat de asemenea ” Pancarda intrare-iesire din localitate din inox” de vreo 3400 euro, iar intersecția cu pricina a rămas din nou fără semne de circulație.

Practic în intersecția cu pricina, cei care vin dinspre Odaia Turcului către Găești au semnul de cedează trecerea, panou instalat recent, dar cei care vin dinspre Puțu cu Salcia nu au niciun indicator, motiv pentru care, in intersecție se aplică regula priorității de dreapta. Numai că cei din dreapta au deja cedează, iar tu nu ai cum să știi!

O alta problemă remarcată de cetățean este linia continuă trasată de la podul de peste Potop până la intersecția DN cu drumul care duce spre Mogoșani. Deși însăși poliția are sediul aici,ca să nu mai vorbesc de zecile de oameni ce locuiesc pe ulița de lângă, prin trasarea liniei continue îi face pe polițiști să comită o contravenție de fiecare dată când ies din sediul poliției. Ori cel care a trasat marcajul rutier „a avut boală” pe bieții polițiști, ori că pur și simplu nu a fost nimeni din partea poliției la marcarea drumului, așa cum cere legea, cert este că ești pasibil de amendă la călcarea liniei continue, că doar așa spune legea.

 

Publicitate
1 Comentariu

1 Comentariu

  1. George Stefan

    30 iulie 2019 at 9:56

    Parerolog de profesie ca mai toti romanii:
    In primul rand ca drumul nu e de f mare importanta, e un drum judetean si din motive diverse „lasa ca merge si-asa”
    Cazul 1: Pe sensul 1 avem 2 indicatoare. Atentie, curba la dreapta, ar putea induce ca drumul prioritar e la dreapta si nu inainte. Al doilea indicator nu e tocmai corect. Intersectie cu drum fara prioritate si din stanga si din dreapta, ori aici nu e o cruce ci doar o ramificatie in Y. Trebuia codita ori la stg ori la dr si se lamurea drumul prioritar. Acum cand vii din sens opus, in general daca nu ai indicator de cedeaza/stop ai prioritate (nu am vazut asta in codul rutier, dar se obisnuieste), desi trebuia si aici indicator de intersectie cu drum neprioritar. Daca nu ar fi asa, ar fi tara plina de indicatoare la toate ulicioarele. Nu intotdeauna indicatoarele cedeaza se imperecheaza cu cele de prioritate. Nu e trafic asa mare in zona respectiva. Cred ca se mai poate discuta mai mult pe speta.
    Cazul 2: Pt cei de pe interiorul curbei clar trebuie linie continua si nu pot iesi de pe DN sa faca stanga. Pt cei care vor sa intre pe DN de la Politie intr-adevar ar putea avea acolo o dublare a marcajului axial cu o linie intrerupta pe cativa metri, dar in niciun caz in apropierea podului care e si in curba si in panta, vizibilitate de contrasens aproape 0.
    Concluzia mea e ca stam bine la marcaje si indicatoare. De exemplu in Bulgaria e un haos cu indicatoarele si mai rau te incurca, pe cand in Turcia sunt foarte bine gandite si vizibile si puse sa le vezi din timp, dar nimeni-nimeni nu tine cont de ele.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Anunțuri

Angajări în Găeşti! DETALII, AICI!

Articol scris de

Citește articolul

Evenimente

Fabrica Arctic de mașini de spălat rufe este singura fabrică din România certificată LEED Platinum, cea mai înaltă distincție pe care o poate primi

Articol scris de

Singura fabrică Industry 4.0 din România și una dintre puținele din Europa, fabrica Arctic de mașini de spălat rufe din Ulmi a primit certificatul LEED Platinum, o recunoaștere a meritelor din domeniul producției sustenabile. Unitatea de producție din Ulmi este singura unitate de producție din România care deține LEED Platinum, cel mai înalt nivel dintre distincțiile LEED pe care o fabrică o poate obține.

Procesul de certificare LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) al fabricii de mașini de spălat a fost demarat încă de la începutul acestui an, pe durata căruia au fost analizate peste 60 de criterii de către organizația U.S. Green Building Council.

„Încă din momentul în care fabrica de mașini de spălat rufe de la Ulmi era numai un plan ambițios, ne-am propus să construim nu numai o unitate Industry 4.0, eficientă din punct de vedere al producției, dar și una care să reflecte angajamentul nostru de a contribui și conduce către un viitor mai bun. Facem parte dintr-un grup care s-a angajat să construiască brand-uri care au un țel și depunem toate eforturile pentru a ne diferenția prin produse și tehnologii care susțin sustenabilitatea, concentrându-ne pe utilizarea eficientă a resurselor și pe soluții economice circulare. Certificarea LEED Platinum, pe care suntem mândri să o primim, este o încununare a tuturor eforturilor noastre”, a declarat Murat Büyükerk, CEO Arctic.

Fabrica de la Ulmi găzduiește cele mai noi inovații tehnologice, a fost construită în doar 17 luni, pe o suprafață de peste 700.000 mp și contribuie la combaterea schimbărilor climatice. A fost concepută pentru a proteja flora și fauna prin crearea de noi habitate pentru păsări și alte specii de animale. Fabrica este, de asemenea, echipată cu zone verzi, în exterior și în interior, pentru o calitate mai bună a aerului.

Până la 28% din energia consumată în procesul de producție este reprezentată de energie regenerabilă, iar deșeurile de plastic, metal, lemn și carton sunt colectate separat.

Emisiile anuale de CO2 sunt reduse cu 363 tone cu ajutorul unui sistem fotovoltaic ce produce 1 milion kWh pe an. Energia verde produsă anual este echivalentă cu consumul de energie electrică pentru o perioadă de un an de către 350 de gospodării.

În fiecare an, este reciclată o cantitate de apă echivalentă cu consumul a 450 de gospodării. Folosind cele mai moderne sisteme de tratare a apelor reziduale și de colectare a apei pluviale, apa folosită în timpul procesului de producție este reciclată și reutilizată în proporție de aproape 100%.

Fabrica de mașini de spălat rufe de la Ulmi a devenit anul acesta și membră a comunității WEF Light House, după ce a câștigat prestigiosul premiu „Lighthouse Network Factory” oferit de Forumul Economic Mondial. Anul acesta, numai 10 companii au primit această recunoaștere, în timp ce numai 26 de astfel de fabrici au câștigat acest premiu până în prezent. În plus, fabrica de mașini de spălat rufe Arctic este prima fabrică ce a primit acest premiu în zona greenfield.

Fabrica de la Ulmi a fost construită în urma unei investiții de peste 150 de milioane de euro și este prima fabrică Industry 4.0 atât pentru Arctic, cât și pentru Grupul Arçelik, care este prezent în 146 de țări, având 30.000 de angajați, 23 de unități de producție în 9 țări și 12 mărci.

Pe lângă faptul că este un producător durabil, Arctic își concentrează eforturile pe dezvoltarea de produse mai eficiente din punct de vedere energetic și durabile. Fiecare tehnologie nouă își propune să ofere un confort sporit consumatorului final și să reducă la minimum impactul asupra mediului.

 

Citește articolul
Publicitate
--------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------------
-------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------------

Noutăți

Loading...