Potrivit prevederile art. 39 alin.( 1 )din Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 cu modificarile si completarile ulterioare , cosilierii locali sunt convocati in sedinta ordinara in data de 14.12.2017, ora 17 la sediul Consiliului Local Gaesti .
Pe ordinea de zi se afla urmatoarele puncte :
1)- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificarii bugetului de venituri si cheltuieli in trimestrul IV al anului 2017- initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
2)- Proiect de hotarare privind aprobarea contului de executie a bugetului Orasului Gaesti la 30.09.2017 – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
3) – Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale, precum si a taxelor speciale, pentru anul 2018 – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
4) – Proiect de hotarare privind stabilirea salariilor pentru functiile publice si contractuale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Orasului Gaesti – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
5)- Proiect de hotarare privind aprobarea unui raport de evaluare – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
6 ) – Proiect de hotarare privind scoaterea la licitatie in vederea inchirierii a trei suprafete de teren ,situate in zona blocurilor 56-57 , in vederea amplasarii unor garaje – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
7) – Proiect de hotarare privind prelungirea a trei contracte de inchiriere – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
8) – Proiect de hotarare privind aprobarea componentei Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta al Orasului Gaesti – initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
9) – Proiect de hotărâre privind alegerea presedintelui de sedinta al Consiliului Local Gaesti pentru o perioada de 3 luni (IANUARIE –MARTIE 2018) — initiator , domnul primar Gheorghe Grigore ;
PRIMAR ,
Jr. Gheorghe Grigore
Comments