Instalat de doar câteva zile, managerul Spitalului Găeşti, dr. Laurenţiu Beluşică, a început să reorganizeze activitatea unităţii spitaliceşti. Surse bine informate ne-au declarat că a avut şedinţe cu toate categoriile de personal, stabilind comunicarea pe baze sănătoase cu acestea şi încercând să identifice, într-un timp cât mai scurt, problemele cu care se confruntă cadrele medicale şi pacienţii.
Medicul are planuri foarte mari, propunându-şi chiar să facă din spitalul din oraşul nostru un model de bune practici în sistemul sanitar românesc.
Dr. Laurenţiu Beluşică a lansat şi o pagină oficială de Facebook a Spitalului, acolo unde comunică – în termeni calzi – aspecte din activitatea pe care a început-o la nivelul unităţii spitaliceşti, tocmai pentru a stabili un contact direct cu cetăţenii şi a le câştiga încrederea.
Potrivit unuia dintre anunţurile postate, „Pacienții spitalului din Găești și aparținătorii acestora pot suna sau trimite SMS la numărul 0783. 134. 756, tarif normal, unde pot semnala, direct managerului, deficiente, neajunsuri ale activității noastre. Telefonul nu este pentru situații de urgenta. În cazul în care aveți o urgenta sunați la 112”.