Contactează-ne pe

Evenimente

ARCTIC GĂEŞTI A REPORNIT MOTOARELE! Toate măsurile de protecţie, aici!

Publicat în data de

- 4.028 vizualizări

Compania Arctic urmărește îndeaproape evoluția epidemiei de Coronavirus 2019 (COVID-19) la nivel național și global. În calitate de lider al pieței de electrocasnice din România și de unul dintre cei mai importanți angajatori și exportatori ai României, sănătatea este prioritatea noastră principală și aplicăm cu cea mai mare responsabilitate toate măsurile de prevenție în toate facilitățile noastre. Obiectivul nostru principal este să asigurăm sănătatea și siguranța tuturor colegilor, părților interesate, partenerilor de afaceri și consumatorilor și, de asemenea, să depășim această perioadă plină de provocări, continuând livrarea de produse și servicii în termene acceptabile, la o capacitate predefinită, în conformitate cu strategia de continuitate a afacerii.

Încă din primele stadii ale pandemiei, Arctic a pus în aplicare un plan temeinic de pregătire și de acțiune în conformitate cu recomandările oficiale ale Ministerului Sănătății din România și cu măsurile care sunt puse în aplicare de către Grupul Arçelik. Arctic a implementat deja o serie de măsuri de prevenție, atât în sediul central, cât și în fabrici. Angajații au primit toate echipamentele de protecție necesare în lupta împotriva răspândirii Covid-19, în conformitate cu protocolul pandemic al companiei și recomandările autorităților.

Acțiunile companiei noastre își propun ca:

  • Directoratele de Producție și Operațiuni să își mențină un nivel normal de activitate. Astfel, clădirile vor rămâne deschise și angajatii vor veni la lucru ca de obicei, aplicându-se măsuri adecvate și suficiente de reducere a riscurilor (urmând recomandările autorităților competente, ITM si DSP);
  • Angajații de la birouri cărora natura activității le permite vor lucra de acasă, ca o măsură temporară. De asemenea, toți angajații cu situații vulnerabile (sarcină, boli cronice) vor beneficia de măsuri similare;
  • Ne așteptăm ca toți angajații Arctic să fie responsabili atât pentru sănătatea lor cât și pentru sănătatea celor din jurul lor și să aplice recomandările departamentului Resurse Umane, iar în cazul în care prezintă semne sau simptome ale bolii, să se prezinte la cabinetul medical pentru recomandări de specialitate;
  • În același timp, ne așteptăm ca partenerii și colaboratorii să respecte și să urmeze protocolul Arctic de prevenție, în acest sens, transmițându-se fiecăruia măsuri de protecție personalizate în funcție de specificul activității și serviciile oferite.

Reglementări organizatorice:

  • Arctic aplică restricții pentru călătorii, atât cu scop de business, dar și personal, la nivel local sau internațional. Actualizări la această masură sunt transmise de sediul central Arçelik și completate sau extinse la nivel local de Arctic, ca urmare a reglementărilor autorităților locale.
  • Restricții de acces: Toate persoanele (angajați, subcontractori, vizitatori, etc.), fără nicio excepție, se vor supune testării temperaturii corporale la intrarea în sediile companiei, măsură fiind implementată pentru prevenirea răspândirii virusului COVID-19. Camere termice și/sau termometre electronice sunt disponibile în toate punctele de acces. Dacă temperatura corporală depășește 37.3 grade (Celsius) – conform cu planul de acțiune al Grupului Arçelik, angajatului îi este oferită o mască de protecție și este condus într-un spațiu izolat pentru 15 minute, după care va fi testat din nou. Dacă temperatura depășește și de această dată 37.3 grade C, nu i se va permite accesul și va fi îndrumat către un cabinet medical extern. I se va permite accesul numai pe baza unei adeverințe medicale.
  • Restricții pentru vizite: Vizitele în interiorul și în exteriorul companiei sunt restricționate numai la cele cu scop obligatoriu, a căror limitare pot avea ca efect perturbarea continuității afacerii, de ex. livrările. Vizitele sunt aprobate numai de Directorul General. În cazul aprobării vizitei de către Directorul General, vizitatorii trebuie să urmeze Protocolul Pandemic Arctic. Dacă este necesară numai predarea documentelor, pachetelor etc., aceasta se va face în afara spațiului, direct persoanei căreia îi sunt destinate, cu respectarea măsurilor speciale de protecție a sănătății.
  • Toate reuniunile și întâlnirile publice din cadrul companiei sunt suspendate pe durata aplicării protocolului de pandemie. Angajaților li se recomandă cu tărie să evite orice întâlniri sociale precum conferințe, activități sportive, nunți, înmormântări și ceremonii, precum și deplasările care nu sunt necesare. În cazul în care mergeți în spații publice precum supermarket, unități medicale sau farmaceutice, vă recomandăm să utilizați echipament de protecție (mască și mănuși).

Facilitățile noastre

Facilitățile noastre de producție au implementat măsurile de prevenție necesare și recomandate, stabilite de Ministerul Sănătății și autoritățile locale de sănătate în fazele incipiente, cum ar fi:

  • Efectuarea triajului: Testarea temperaturii corpului înainte de intrare și la ieșirea din fabrică este obligatorie pentru toate persoanele. Implementăm un protocol clar, în baza căruia luăm toate măsurile adecvate dacă angajații sunt confirmați pozitiv (izolarea la domiciliu sau carantină instituționalizată) sau manifestă simptome respiratorii și / sau febră mai mare de 37.3 ° C și / sau stare generală afectată, în afara locului de muncă sau în timp ce se află la muncă.
  • În fabrici au fost delimitate zonele, iar pentru fiecare zonă există o echipă de criză.
  • Pentru o mai bună evidență a fost stabilită o procedură de urgență privind monitorizarea persoanelor.
  • Monitorizăm toți angajații, ținând cont de departamentul în care lucrează, zona de lucru, traseul autobuzului, numărul de la vestiar, locul de luat masa, zona de toaletă, zona de fumat / odihnă.
  • Este obligatoriu ca toți angajații să utilizeze același spațiu dedicat pentru anumite activități: vestiar, loc de luat masa, scaun de autobuz și loc pentru fumat / odihnă.
  • Facilitățile noastre sunt dezinfectate cu substanțe chimice rezistente timp de 30 de zile. La fiecare 2 ore mașina de dezinfectat spală toată suprafața cu soluție de hipoclorit de sodiu, concentrație de 10%.
  • Uscătoarele automate pentru mâini din toalete se înlocuiesc cu dispozitive pe bază de hârtie
  • Au fost instalate toalete ecologice suplimentare
  • Toate zonele companiei Arctic sunt dezinfectate, în general, o dată la 2 săptămâni. Au fost intensificate măsurile de curățenie și igienă, kituri pentru dezinfectare au fost amplasate în toate zonele de acces, în toate departamentele și spațiile comune. În zonele de acces au fost puse covoare dezinfectante (cu soluție de hipoclorit de sodiu, concentrație de 10%).
  • Toți angajații sunt rugați să păstreze distanța socială de minim 1,5 m.
  • de la mijlocul de transport către poarta de acces
  • la poarta de acces
  • în timpul luării meselor
  • când folosesc bancomatul, în interiorul și exteriorul fabricii
  • Sistemele de ventilație sunt închise și se utilizează ventilația cu aer proaspăt.
  • Toți angajații primesc zilnic măști de protecțieși echipamente suplimentare, așa cum s-a stabilit cu echipa Health & Safety
  • Măsurile de igienă sunt afișate în zonele de acces și comunicate prin e-mail. Informații actualizate despre Covid-19 sunt transmise zilnic pe e-mail și afișate pe ecranele din fabrici. Kituri de igienă cu săpun, dezinfectant și mănuși sunt disponibile și toți angajații, vizitatorii sunt rugați să le folosească intens.
  • Mijloacele de transport sunt zilnic dezinfectate, iar numărul lor a fost dublat
  • Transportul angajaților este reorganizat pentru a asigura un spațiu de siguranță între angajați
  • Orarul mijloacelor de transport este reorganizat prin stabilirea a trei intervale de plecare-sosire, cu un interval de 10 minute între ele, cu scopul de a reduce aglomerarea și interacțiunea între oameni la intrarea-ieșirea din schimburi
  • Mijloacele de transport sunt dezinfectate înainte de fiecare schimb, de trei ori pe zi (transport normal) și de fiecare dată, înaintea unei comenzi de transport (ore de lucru suplimentare sau protocol). Șoferul are soluții de dezinfectare și va înmâna gel dezinfectant fiecărui angajat înainte de a păși în autobuz.
  • Fiecare angajat care utilizează un mijloc de transport pus la dispoziție de companie are obligația de a folosi mereu același mijloc de transport și aceeași banchetă/scaun din mijlocul de transport.
  • Se realizează periodic dezinfectarea mijloacelor de transport pentru angajați
  • Măștile sunt obligatorii în mijloacele de transport; Sunt desemnați responsabili pentru fiecare mijloc de transport, cu rol de monitorizare și raportare privind respectarea planului de igienă
  • Zonele special amenajate pentru fumat / odihnă vor fi folosite limitat, prin rotație, pentru a se evita crearea de grupuri mai mari de 10 persoane.
  • Intervalele stațiilor de lucru au fost separate prin separatoare de Plexiglas.
  • Este obligatorie utilizarea măștilor la toate stațiile din întreaga fabrică, chiar dacă se oferă viziere sau intervalele stațiilor de lucru sunt separate.
  • Toate camioanele,care descarcă/încarcă sunt dezinfectate prin porți special amenajate la intrările de camioane. Șoferii care încarcă/descarcă de la depozitele Arctic, angajații furnizorilor care livrează servicii în interiorul campusurilor Arctic, vizitatorii se supun procedurii de măsurare a temperaturii și au obligatoriu echipament de protecție (mască, mănuși). În caz contrar, accesul va fi interzis.

Pe lângă zonele comune, măsurile și practicile care vor ajuta la păstrarea distanței sociale sunt implementate în toate unitățile de producție:

  • Toate sistemele noastre de lucru și metodele de petrecere a timpului liber sunt reorganizate, astfel încât colegii noștri să poată menține distanța necesară între ei.
  • Pauzele vor fi luate prin rotație, pentru a se evita crearea de grupuri
  • Numărul de schimburi și numărul de angajați aflați pe liniile de producție este redus. Orele de lucru sunt reorganizate pentru a se evita întâlnirea colegilor la efectuarea schimburilor.
  • Unitățile de asamblare sunt dezinfectate,lăsând un interval de timp între schimburi.
  • Programarea transportului pentru sosirea și plecarea la ore diferitepentru a permite distanțarea socială la porți.
  • Folosirea marcajelor speciale pentru accesul în spații și pentru traficul angajaților, pentru a evita aglomerarea.
  • Spațiile comune de trafic sunt marcate corespunzător, pentru păstrarea distanței sociale.
  • A doua poartă este deschisă pentru a permite ieșirea angajaților și păstrarea distanței.
  • Un tunel pentru dezinfectare a fost instalat, ca o măsură adițională de igienă
  • Serviciile cantinei au fost suspendate;Un loc de luat masa în aer liber a fost organizat în afara fabricii, pentru maximizarea distanțării dintre angajați
  • Accesul în vestiare– toți angajații sunt rugați să vină îmbrăcați în echipamentul de lucru și să folosească vestiarul doar pentru depozitarea lucrurilor personale. Scopul acestei măsuri este de a limita accesul simultan la maximum 30 de persoane; În plus, vom deschide noi vestiare în exterior. Dușurile vor fi închise și utilizarea lor este interzisă.
  • Birourile sunt despărțite de pereți de protecție (plastic, sticlă, lemn);
  • Se recomandă evitarea pe cât de mult posibil a spațiilor publice din interiorul clădirii și a birourilor
  • Zona de parcare este reorganizată: 60% din suprafața parcării Arctic va fi eliberată și va fi utilizată cu scopul deplasării persoanelor de la – către mijloacele de transport și zonele de intrare – ieșire. În acest sens, zona a fost reorganizată pentru a crea 3 coridoare vizibile delimitate și marcate cu linii galbene pentru a ghida oamenii să păstreze distanța socială de 1-2 m. Accesul mașinilor este interzis pe toată durata perioadei de aplicare a protocolului de prevenție.
  • Întâlnirile față în față dintre angajați sunt înlocuite cu mijloacele de comunicare online, pe cât de mult posibil.
  • În cazul întâlnirilor care au loc față în față, se solicită păstrarea distanței de 1,5 m.
  • Alte activități care implică grupuri de oameni (ex. training, recrutare) sunt suspendate până la momentul în care se va reveni la nivelul de siguranță necesar.

Service-urile noastre autorizate

  • Pentru a răspunde nevoilor clienților noștri, am luat măsuri suplimentare de prevenție, astfel încât rețeaua de service-uri Arctic continuă să funcționeze.
  • Toți angajații rețelei de service-uri Arctic poartă măști și mănuși și respectă măsurile de prevenție comunicate.
  • Se aplică trierea epidemiologică, pe măsură ce se aplică procedura de măsurare a temperaturii, în conformitate cu normele oficiale transmise de autorități.

 

Citește articolul
Spune-ți părerea

You must be logged in to post a comment Login

Adaugă un comentariu

Evenimente

SE CAUTA ASISTENT MANAGER POSESOR DE PERMIS AUTO CATEGORIA B SI 4 LUCRATORI NECALIFICATI!

Articol scris de

Societate  comerciala  angajeaza asistent manager cu permis de conducere categoria B. Despre sarcinile de serviciu, salariu şi alte bonusuri aflaţi sunând angajatorul la numărul  de telefon  0722 520 303.

Angajeaza de asemenea 4 lucratori necalificati.  Relatii despre job, conditii de munca si salarizare, la acelasi numar de telefon!

Citește articolul

Evenimente

PRECIZĂRI DSP ÎN SCANDALUL DE LA SPITALUL GĂEŞTI: „Se pot asigura circuite separate pentru CPU, laborator de radiologie şi imagistică şi ambulatoriul de specialitate”

Articol scris de

„Referitor la informaţiile apărute în spaţiul public cu privire la  desemnarea Spitalului Orăşenesc Găeşti ca spital suport COVID- 19, facem următoarele precizări:

Judeţul Dâmboviţa  se confruntă în ultimele 2 săptămâni  cu o creştere a numărului de cazuri SARS- CoV- 2 pozitive, pe fondul :

-relaxării măsurilor restrictive instituite în perioada stării de urgenţă în diferite sectoare de activitate;

-existenţei unui număr mare de focare de colectivitate;

-creşterii numărului de testări profilactice la nivelul centrelor rezidentiale pentru persoane adulte şi copii, conform metodologiei de supraveghere a sindromul respirator acut cu noul coronavirus SARS- CoV-2;

-deciziei societăţilor comerciale de a testa profilactic un număr cât mai mare de angajaţi în detrimentul izolării la domiciliu a contacţilor direcţi ai cazurilor confirmate;

-deciziei personale a pacienţilor  internaţi de a se externa la cerere, sau a persoanelor pozitive care refuză internarea şi care rămân în familie/comunitate, decizie care a generat până acum  un număr de 6 focare de familie active, totalizând 26 cazuri pozitive;

-nerespectării recomandărilor de autoizolare la domiciliu a persoanelor contacte directe ale unor cazuri confirmate, ca urmare a ultimelor  modificări legislative ;

-nerespectării de către populaţia generală a regulilor de distanţare fizică, a celor de igienă personală, precum şi nepurtării măştii de protecţie, ori a utilizării acesteia în mod necorespunzator;

-accentuării gradului de mobilitate al populaţiei având în vedere sezonul estival.

În acest context, capacitatea unităţilor sanitare cu paturi desemnate de Ministerul Sănătăţii ca  spitale suport Covid – 19  a fost depaşită, astfel că a fost necesară intervenţia Direcţiei de Sănătate Publică Dâmboviţa pentru organizarea  transferului pacienţilor în unităţi similare din judeţele învecinate, care se confruntă la rândul lor cu o creştere a numărului solicitărilor şi al internărilor pentru tratament de specialitate.

Prin Ordinul nr. 1239 din 09.07.2020, ministrul sănătăţii a modificat Anexa 3 – lista spitalelor de suport pentru pacienţii testaţi pozitiv sau suspecţi cu virusul SarsCov2, a Ordinului  nr. 555 din 2020, incluzând pe acesta listă, la propunerea Direcţiei de Sănătate Publică  Damboviţa, Spitalul Orăşensc Găeşti, dar şi Secţia Recuperare Medicală a Spitalului Municipal Moreni.

Propunerea ca Spitalul Oraşenesc Găesti (cu excepţia Compartimentului de Primiri Urgenţe, radiologie, farmacie, dispensar TBC şi ambulatoriul de non specialitate) să devină spital suport COVID, a fost fundamentată prin necesitatea asigurării condiţiilor de tratare sub supraveghere medicală, a pacienţilor confirmaţi  SARS -CoV -2, forme asimptomatice şi usoare, precum şi prin faptul că structura funcţională a acestuia, nu permite  acordarea simultană a asistenţei medicale în regim de spitalizare continuă a pacienţilor COVID şi a pacienţilor COVID, prin desemnarea parţială a unor secţii/compartimente destinate exclusiv bolnavilor confirmaţi pozitiv SARS- CoV- 2.

Personalul Spitalului Orăşenesc Găesti a fost dezinformat că activitatea compartimentului de primiri urgenţe va fi suspendată, fiind dirijată într- un corp similar celui de triaj epidemiologic, amplasat la intrarea în unitate, fapt cu care Direcţia de Sănătate Publică Dâmboviţa nu poate fi de acord.

Specialiştii Direcţiei de Sănătate Publică Dâmboviţa au analizat structura functională a Spitalului Orăşenesc Găesti şi au stabilit că se pot asigura circuite funcţionale separate pentru CPU, laborator de radiologie şi imagistică şi ambulatoriul de specialitate, aflate la parterul clădirii, cu intrări separate atât pentru CPU cât şi pentru radiologie şi ambulatoriu şi în acest sens va emite aviz favorabil pentru noua structură.

Menţionăm că pacienţii COVID vor fi  investigaţi radiologic la nivelul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte.

Echipa Direcţiei de Sănătate Publică Damboviţa  a identificat circuitele epidemiologice funcţionale necesare în vederea desfăşurării activităţii medicale suport COVID, astfel încât riscul de contaminare să fie eliminat:

-desemnarea zonei verzi destinate accesului şi odihnei personalului medical dedicat;

-zona galbenă destinată echipării/dezechipării personalului medical la intrare/ieşire/în /din zona roşie;

-zona roşie destinată exclusiv pacienţilor pozitivi;

Ca şi  la  celelalte unităţi sanitare suport COVID din judeţul Dâmboviţa, tratamentul pacienţilor COVID – pozitivi, forme uşoare sau asimptomatice, va fi stabilit în baza unui protocol încheiat între Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte şi Spitalul Orăşenesc Găeşti, protocol ce va fi avizat de Direcţia de  Sănătate Publică  Dâmboviţa.

În baza acestui protocol, Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte, prin medicii specialişti boli infecţioase şi pneumologie, va evalua fiecare pacient stabilind schema de tratament, urmând ca la nivelul Spitalului Orăşenesc Găeşti, personalul medical să supravegheze evoluţia bolii, conform unor criterii stabilite clar de Ordinul M.S. nr.555/2020.

Acelaşi ordin stabileste că asistenţa medicală a pacienţilor COVID forme asimptomatice şi usoare,  poate fi asigurată cu medici de alte specialităţi decât boli infecţioase, medici rezidenţi sau medici voluntari de orice specialitate,  supervizaţi de medici infectionisţi, cu obligaţia  asigurîrii supravegherii asistenţei medicale timp de 24 h.

În concluzie, Direcţia de Sănătate Publică Dâmboviţa a avut şi are în continuare preocuparea

permanentă în asigurarea asistenţei medicale pentru întreaga populaţie a judetului, dar în acest context epidemiologic, prioritratea numărul unu o reprezintă gestionarea epidemiei.

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Dr. Sorin STOICA”

Citește articolul