Contactează-ne pe

Noutăți

Coronavirus 23 martie: ACESTEA SUNT CIFRELE DIN DÂMBOVIŢA CARE POT FI FĂCUTE PUBLICE!

Publicat în data de

- 2.389 vizualizări

Astăzi, 23.03.2020, în județul Dâmbovița:

  • se află în izolare la domiciliu 1134 persoane asimptomatice
  • au ieșit din izolare la domiciliu 276 persoane
  • se află în carantină, în spațiile identificate în acest sens, 53 de persoane.

Polițiștii continuă să acționeze pe raza întregului județ, alături de celelalte structuri cu atribuții în asigurarea ordinii și liniștii publice. Astfel, în ultimele 24 de ore, au fost constituite 129 de patrule, dintre care 38 mixte cu Inspectoratul de Jandarmi Județean Dâmbovița “Mircea cel Bătrân”, în scopul verificării respectării măsurii de izolare la domiciliu. La aceaste acțiuni participată și reprezentanți ai Direcției de Sănătate Publică Dâmbovița. De asemenea, au fost efectuate 4 însoțiri de către polițiști către centrele de carantină și 9 de către jandarmi.

În urma activităților desfășurate, au fost verificate 714 persoane, fiind aplicate 2 sancțiuni contravenționale în valoare de 1100 de lei celor care nu au respectat măsura izolării la domiciliu.

Totodată, Poliția Locală Târgoviște a acționat pe raza Municipiului Târgoviște sub coordonarea Inspectoratului de Poliție Județean Dâmbovița, pentru verificarea persoanelor aflate în izolare la domiciliu, fiind verificate în acest sens 38 de persoane pentru care nu s-au identificat aspecte de încălcare a condițiilor impuse.

În continuare pe raza întregului județ, sunt desfășurate activități, pentru verificarea și identificarea persoanelor care încalcă măsura izolării la domiciliu sau persoane care, la intrarea în țară, nu au completat formularul prevăzut de autorități.

Zilnic sunt înregistrate apeluri (34 pană la acest moment) la numărul de telefon 0730.013381 în cadrul Centrului Județean de Coordonare și Conducere a Intervenției Dâmbovița, efectuate de către șoferi de tir și persoane aflate în izolare la domiciliu în județul Dâmbovița.

În cursul zilei de astăzi, Președintele Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Dâmbovița va supune analizei și, ulterior aprobării, mai multe proiecte de hotărâre ce vizează măsuri ce pot fi adoptate la nivelul județului, în completarea celor două ordonanțe militare precum și a hotărârilor CNSSU. Măsurile vor fi comunicate după aprobarea acestora.

Începând de astăzi 23.03.2020, ora 22.00 se va restricționa circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei. În intervalul orar 22.00-06.00, circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei este permisă numai pentru motivele :

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază ale persoanelor și animalelor de companie/domestice, precum și bunuri necesare desfășurării activității profesionale;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea /însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;
  • deplasări scurte, în apropierea locuinței/gospodăriei, legate de activitatea fizică individuală a oamenilor și nevoile animalelor de companie/domestice.

 

 

 

CENTRUL JUDEȚEAN

DE COMUNICARE ȘI INFORMARE PUBLICĂ

AL JUDEȚULUI DÂMBOVIȚA

 

Spune-ți părerea

You must be logged in to post a comment Login

Adaugă un comentariu

Noutăți

FOILE LAMINATE DIN OȚEL LA CALD – PREZENT ȘI PERSPECTIVE VIITOARE. Află toate detaliile despre foile laminate din oțel la cald, cum se acordă standardele de calitate și multe alte informații citind articolul

Articol scris de

Modelajul metalului sub formă laminată este o idee care s-a născut încă de pe vremea lui Leonard da Vinci. În anul 1500, ceea ce avea să fie foile laminate din oțel prin prelucrare la cald, așa cum sunt cele de la https://metinvestholding.com/ro/products/sheets-steel/hot-rolled-steel-sheets, deja și-au găsit o transpunere în lucrările marelui vizionar. Procesul închipuit de Da Vinci și-a găsit împlinirea în 1783, atunci când Henry Cort a realizat efectiv echipamentul necesar punerii în practică a metodelor de prelucrare.

Ulterior, vizionari precum Jon Birkinshaw și Henry Barrett au perfecționat aceste modalități de lucru și au dat starul a ceea ce astăzi sunt foile din oțel laminate la temperaturi foarte înalte. Ce se întâmplă însă azi și care sunt perspectivele de viitor ale acestui tip de material bazat pe prelucrarea la cald a oțelului?

Foile laminate la cald din oțel – între standardele ISO și perspectivele de viitor!

Evoluția prețului la foile din oțel prelucrate la cald indică faptul că valoarea acestuia a fost pe un trend ascendent până în luna iunie 2012 (valoarea unei tone metrice era de 638,69 Euro – o creștere procentuală de 2,16% față luna precedentă). De remarcat faptul că în luna octombrie 1998 prețul fusese de 211, 15 Euro pe tonă metrică. Prețul actual al tonei metrice în luna iunie 2020 era de aproximativ 96 Euro.

Obținerea unui certificat de calitate ISO pentru foile laminate prin prelucrarea la cald implică respectarea unei serii de condiții. Printre acestea se numără compoziția (să nu fie prelucrate cu elemente de micro-aliaj) sau la modul de producere (într-o moară cu bandă largă, iar nu într-o moară cu plăci).

Astăzi, foile sunt furnizate în conformitate cu o multitudine de standard ISO, cel mai utilizat fiind EN10051: 2010. Conform acestuia, nivelul de toleranță pentru curbura marginii nu trebuie să fie mai ridicată de 15 mm, atunci când foile sunt produse cu marginile tăiate.

Este cunoscut faptul că procedura de obținere a acestor foi implică o temperatură de 1700° F, care este una superioară procesului de recristalizare a oțelului. Foile de oțel laminat prin proceduri la cald se împart astăzi în două grupe: cele cu grosimea de până în 3 mm și cele cu o grosime de peste 3 mm.

Perspectivele utilizării acestui tip de material sunt vaste, dat fiind faptul că dispune de o serie de caracteristici interesante:

  • Performanță îmbunătățită a produsului final;
  • Durată de viață extinsă a produsului;
  • Produse mai puternice și mult mai ușoare;
  • Oportunități de reducere a costurilor;
  • Procesare repetabilă, fără probleme;
  • Oportunități de simplificare a procesării;
  • Randament maximizat.

Există o gamă extinsă de domenii de activitate în care folosirea foilor laminate din oțel prelucrat la cald își găsește aplicabilitatea:

  • În industria echipamentelor destinate suprafețelor agricole;
  • Echipamentele bazate pe oțel;
  • În industria de componente auto;
  • În industria de componente pentru construcții și construcții;
  • În industria aparatelor de uz casnic;
  • În industria producătoare de bunuri electronice;
  • La infrastructură și mobilier stradal;
  • Recipiente sub presiune și cazane;
  • Pentru placarea navelor;
  • În industria auto pentru camioane și remorci;
  • Pentru producția de tuburi și secțiuni tubulare;
  • În industria producătoare de echipamente pentru vehicule grele.

Din câte se poate observa, acest tip de material obținut din oțel are perspective bune în ceea ce privește viitorul. Este întrebuințat într-o multitudine de sectoare de activitate, ceea ce îl poziționează printre materialele de încredere pe care se va baza omul modern.

Există diferențe între foile din oțel laminate la cald și cele care sunt prelucrate prin proceduri la rece?

Dat fiind faptul că procesul de prelucrare a oțelului la cald implică o temperatură peste cea de recristalizare permite tragerea materialului mai simplă în forma dorită. Practic, în momentul atingerii temperaturii stabilite, procedura se desfășoară fără întârzieri, ceea ce oferă un plus la capitolele economie de timp și de bani. Implicit, prelucrarea la cald a oțelului este o procedură mult mai ieftină în comparație cu cea la rece. Trebuie remarcat faptul că acest tip de prelucrare nu implică forme și nici limite de toleranță precise.

În schimb, foile laminate din oțel prelucrat la rece presupune reîncălzirea materialelor deja obținute prin procedura la cald și transformarea lor în foi cu alte caracteristici. Procesul de răcire se efectuează la temperatura camerei prin călire (încălzire urmată de răcire), ceea ce crește nivelul de rezistență a oțelului. Toleranța este mai bună, așa că rezultă niște suprafețe cu un grad de finisare diferit.

Randamentul materialului va fi unul mult mai ridicat, crescând și rezistența la tracțiune, eliminându-se imperfecțiunile de pe suprafața acestuia, nivelul de finisare fiind mult mai ridicat. Spre deosebire de foile din oțel procesate la cald, cele obținute prin procedura la rece dispun de caracteristici de îndreptare și concentricitate mult mai bune.

Foile de oțel laminat la cald au un nivel de granulație care poate fi rafinat, proprietățile mecanice sunt îmbunătățite, iar structura va fi mai compactă. De aceea, prețul de vânzare va fi mai avantajos pentru cumpărător, ceea ce îl face o opțiune mai atractivă decât foile din oțel prelucrat la rece. Așadar, viitorul pare să fie al foilor prelucrate prin procedura la cald, avantajele fiind de partea acestui tip de material.

Citește articolul

Evenimente

VOM AVEA CENTURA? CNAIR a desemnat câștigătorul licitației pentru elaborarea studiului de fezabilitate și al proiectului tehnic necesare construcției drumului expres Găești – Ploiești.

Articol scris de

Comunicatul CNAIR:

Miercuri, 12.08.2020, au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului  având ca obiect „ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC DE EXECUȚIE PENTRU DRUM EXPRES GĂEȘTI-PLOIEȘTI”

Ofertantul desemnat castigator este Asocierea SEARCH CORPORATION SRL – MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S. (MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.) cu preţul de 15.863.176,64 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 luni, din care:

  • 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate,
  • 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și
  • 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.

Lungimea estimată a traseului este de 76 km.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 

Citește articolul
Publicitate
--------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------------