Grădinița cu Program Prelungit Inocența a încheiat cu succes primul an al acreditării Erasmus+ în domeniul educației școlare, cu numărul 2022-1-RO01-KA120-SCH-000109494. Acreditarea obținută este pe cinci ani și are ca obiective:
O1: Abilitarea a 10 cadre didactice în promovarea unui management în ceea ce privește elaborarea și implementarea unei politici de învățare digitală la nivelul grădiniței până în anul 2027.
O2: Abilitarea a 10 cadre didactice în promovarea unui management în ceea ce privește elaborarea și implementarea unei politici de dezvoltare durabilă la nivelul grădiniței până în anul 2027
O3: Abilitarea a 10 cadre didactice în promovarea unui management în ceea ce privește elaborarea și implementarea unei politici de integrare a copiilor cu CES la nivelul grădiniței până în anul 2027.
În anul școlar 2023 – 2024, prin proiectul de finanțare cu numărul 2023-1-RO01-KA121-SCH-000119691 a fost acordat un buget de 18640 EURO, prin care 11 cadre didactice titulare ale grădiniței au beneficiat de mobilități valoroase:
● FLUX 1 – 4 cadre didactice – MOBILITĂȚI DE TIP CURS DE FORMARE – MAKE TECHNOLOGY YOUR FRIEND! – 28.10-01.11.2023, ISTANBUL, TURCIA, FURNIZOR: EDU2GROW ASSOCIATION
● FLUX 2 – 2 cadre didactice – MOBILITĂȚI DE TIP CURS DE FORMARE – ENVIROMENTAL EDUCATION – 18-22.02.2024, MADEIRA, PORTUGALIA, FURNIZOR: COLON Y OF CREATORS
● FLUX 3 – 2 cadre didactice – MOBILITĂȚI DE TIP CURS DE FORMARE – ART FOR INCLUZION – 26.2-01.03.2024, LARNACA, CIPRU, FURNIZOR: EDU2GROW ASSOCIATION
● FLUX 4 – 3 cadre didactice – MOBILITĂȚI DE TIP JOBSHADOWING – SALIH KONCA ANAOKULU (GRĂDINIȚA SALIH KONCA) – 18-22.03.2024, ANTALYA, TURCIA – INCLUZIUNEA COPIILOR CU CES
Prin participarea la cursurile de formare, cadrele didactice au dezvoltat competențe privind aplicarea activităților și tehnicilor de educație digitală în diferite medii formale, și-au format abilități de comunicare, colaborare, prezentare, rezolvare de probleme, negociere, gândire critică și creativă; și-au însușit competențe de a asigura construirea armonioasă a grupului și de a transforma clasa ca grup într-o echipă.
Mobilitățile au constituit o bază solidă de implementare a unor tehnologii digitale moderne în activitatea instructiv educativă cu preșcolarii.
Cadrele didactice au elaborat în urma sesiunilor de formare parcurse, opționale la grupă precum: ”Prietenul meu, calculatorul”, Educație ecologică, Educație financiară. Au fost realizate planuri de intervenție personalizate pentru copiii cu cerințe educative speciale. S-au derulat proiecte educaționale ce promovează educația sustenabilă: Ecoticbat, Let s do it!, Eroii fast, Start în educație, De la joc….la educație financiară, Milioane de capace, milioane de zâmbete, Treptele drepturilor copiilor.
Acreditarea Erasmus+ reprezintă o cale eficientă de a dezvolta și implementa într-o instituție un învățământ de calitate, în acord cu standardele europene.
Comments