Contactează-ne pe

Noutăți

PRIMĂRIA CRÂNGURILE SCOATE LA CONCURS DOUA FUNCŢII PUBLICE VACANTE DE EXECUŢIE

- 300 vizualizări

Primaria comunei Crangurile, judetul Dambovita, organizeaza in data de 18.06.2019, orele 10:00 – proba scrisa si 21.06.2019, orele 10:00 – interviul, la sediul sau din localitatea Badulesti, concurs pentru ocuparea a doua functii publice vacante de executie, dupa cum  urmeaza:

  1. consilier – functie publica vacanta de executie, clasa I, grad profesional asistent, in cadrul compartimentului urbanism si mediu.
  2. referent – functie publica de executie, clasa a III-a, grad profesional asistent, in cadrul compartimentului contabilitate, taxe si impozite

CONDITIILE GENERALE pe care trebuie sa le indeplineasca participantii la concurs, prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:

  1. Are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
  2. Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
  3. Are varsta de minimum 18 ani impliniti;
  4. Are capacitatea deplina de exercitiu;
  5. Are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
  6. Indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
  7. Indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
  8. Nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni, contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;
  9. Nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
  10. Nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.
  11. Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca participantii la concurs pentru ocuparea functiei de consilier in cadrul compartimentului de urbanism si mediu sunt urmatoarele: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul urbanism, arhitectura, stiinte ingineresti, specializarea constructii civile, industriale si agricole, cai ferate, drumuri si poduri sau instalatii pentru constructii. Vechimea necesara in specialitatea studiilor minimum 1 an;

 

ATRIBUTIILE POSTULUI:

  • – Primeste documentatiile tehnice si verifica situatia acestora in teren, in vederea eliberarii certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire, autorizatiilor de demolare, a diverselor autorizatii cu respectarea normelor legale in vigoare;
  • – Tine evidenta certificatelor de urbanism, a autorizatiilor de construire, de demolare, inregistrandu-le in registrele de evidenta a acestora, cu respectarea normelor legale in vigoare;
  • – Calculeaza taxa de certificat de urbanism, autorizatie de construire si regularizeaza taxele privind eliberarea autorizatiilor de construire tinand evidenta separat in registru special, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare;
  • – Participa la receptia lucrarilor autorizate si intocmeste proces-verbal de receptie la terminarea tuturor  lucrarilor si receptie finala;
  • – Verifica situatia derularii lucrarilor de investitii si participa la receptia lucrarilor in cadrul comisiei de receptie;
  • – Verifica in teren si sesizeaza primarul despre abaterile constatate la Legea nr. 50/1990 -republicata (nerespectarea proiectelor, construirea fara autorizatie de construire), aplica amenzi persoanelor care incalca normele privind disciplina in constructii;
  • – Urmareste derularea lucrarilor ce fac obiectul unor contracte de concesiune, inchiriere si verifica in teren stadiul acestora si intocmeste proces-verbal de constatare;
  • – Organizeaza si exercita activitati de control privind disciplina in constructii, luand masuri de intrare in legalitate acolo unde se constata abateri de la normative;
  • – Initiaza demersurile pentru intocmirea Planurilor Urbanistice de Detaliu si Planurilor Urbanistice Zonale necesare;
  • – Depisteaza si aplica amenzi persoanelor fizice si juridice care contravin prevederilor legislatiei in constructii;
  • – Este responsabil cu urmarirea in timp a constructiilor.

 

BIBLIOGRAFIE CONCURS :

 

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  3. Constitutia Romaniei, republicata;
  4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata;
  5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul.

 

Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca participantii la concurs pentru ocuparea functiei de referent in cadrul compartimentului de contabilitate taxe si impozite sunt urmatoarele: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat, respectiv, minimum 6 luni vechime in specialitatea studiilor.

 ATRIBUTIILE POSTULUI:

  • – tine contabilitate veniturilor conform legislatiei in vigoare;
  • – conduce evidenta nominala si centralizata a debitelor si incasarilor in care se inscriu operatiunile de debite, incasate, virari sau restituiri;
  • – verifica intocmirea corecta a declaratiilor de impunere a contribuabililor persoane fizice;
  • – verifica executie de casa emisa de trezorerie la finele fiecarei luni;
  • – elibereaza si raspunde de corecta intocmire a certificatelor de atestare fiscala, referatelor si petitiilor contribuabili persoane fizice;
  • – intocmeste borderou debite-scaderi pentru impozitul si taxa pe cladiri, impozitul si taxa pe terenuri, impozitul pe mijloacele de transport, persoane fizice, raspunzand de corecta impozitare a acestora;
  • – tine evidenta persoanelor care beneficiaza de scutiri de la plata impozitelor si taxelor locale, acordate conform legilor in vigoare (veterani, revolutionari, persoane persecutate politic, persoane incadrate intr-o grupa cu handicap grav sau accentuat, persoanele incadrate in grupa I de invaliditate);
  • – verifica si vizeaza fisele de inmatriculare a vehiculelor;
  • – evidentiaza in fila de registru de casa toate ridicarile de numerar de la banca, precum si efectuarea platilor si a depunerilor la banca, la termene stabilite;
  • – Intocmeste documentele de depunere a banilor la termenele stabilite.BIBLIOGRAFIE CONCURS :

     

    1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Constitutia Romaniei, republicata;
    4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Probele de concurs se vor desfasura la sediul Primariei comunei Crangurile, dupa cum urmeaza:

    18.06.2019, orele 10.00 – proba scrisa;

    21.06.2019, orele 10.00 –  interviul.

     ACTELE NECESARE pentru inscrierea la concursul organizat in data de 18.06.2019, orele 10.00, sunt urmatoarele:

     

    1. Formularul de inscriere la concurs – formular tip;
    2. Curriculum vitae – modelul comun european;
    3. Copia actului de identitate;
    4. Copiile diplomelor de studii si altor acte care sa atesta efectuarea unor specializari;
    5. Copia carnetului de munca si, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca si/sau in specialitate;
    6. Cazierul judiciar;
    7. Adeverinta medicala;
    8. Declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

    Toate copiile mentionate mai sus vor fi insotite pentru verificarea conformitatii de actele in original sau se prezinta in copii legalizate.

    Termenul limita de depunere  a dosarelor pentru inscriere la concurs este de 29.05.2019, orele 16.00.

    Relatii suplimentare se pot obtine de la dna Murineanu Mihaela – secretarul comisiei de concurs sau la telefon: 0245.714.015.

     

    PRIMAR,                                                                                           Secretar comisie,

    BARBU COSTIN-IONUT                                                               Murineanu Mihaela Mirela

 

Publicitate
Loading...
Spune-ți părerea

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Noutăți

ANUNŢ: Aveţi un apartament cu doua camere sau o garsoniera la parter de vânzare?

Articol scris de

Cumpar apartament cu doua camere sau garsoniera confort I, la parter,   in orasul Gaesti.

Telefon 0724 059 944

Citește articolul

Noutăți

TOP 5 IDEI de AFACERI pe care le poti porni de ACASA

Articol scris de

Exista afaceri pe care le poti porni fara nicio problema chiar de acasa, atat timp cat ai experienta necesara si cunostiintele utile in aria pe care o alegi. Iti trebuie putina disciplina si un strop de determinare pentru a-ti transforma visele in realitate.

Iata care sunt TOP 5 AFACERI pe care le poti porni de ACASA:

  1.Consultanta financiara, audit sau contabilitate

 Daca ai expertiza intr-unul dintre aceste domenii, iti poti deschide propria ta firma cu sediul chiar la tine acasa. Vei putea lucra din intimitatea casei tale, ceea ce este un super avantaj. Ai optiunea de a apela la profesionisti pentru a face o analiza de piata inainte de infiintarea firmei, iar pentru asta poti afla toate detaliile online.

Desigur, trebuie sa iei in considerare faptul ca nu vei putea sa te incarci cu foarte multa munca daca alegi sa te ocupi numai tu de afacere si sa nu ai angajati. In acelasi timp, poti avea angajati care lucreaza si ei de acasa, atat timp cat le oferi un cadru legal in care sa isi desfasoare munca.

  1. Organizare de evenimente

 

 Organizarea de evenimente poate fi facuta foarte usor de acasa, insa va necesita si munca de teren. Daca ai experienta in acest domeniu poti alege sa organizezi nunti, botezuri, aniversari ori chiar petreceri pentru copii sau burlaci/burlacite, folosindu-ti creativitatea si cunostiintele. 

Faptul ca te vei ocupa de crearea unor momente deosebite poate fi rasplatit pe masura: vezi aici cat castiga un organizator de evenimente. 

  1. Scriitor freelancer

Daca ai talent la scris, ai toate sansele sa castigi bani din asta, lucrand cel mai usor ca PFA. Astfel, din intimitatea casei tale alege sa scrii orice iti face placere, de la beletristica, povesti si pana la articole jurnalistice ori materiale de publicitate. 

Nu uita sa iti faci un portofoliu cu cele mai bune materiale scrise de tine pentru a-l putea prezenta viitorilor clienti.

  1. Traducator

Fie ca ai abilitatea de a traduce din romana in engleza, din spaniola in engleza sau din finlandeza in romana, ai oportunitatea de a fi propriul tau sef si a castiga bani din asta. Iti poti infiinta propria firma de traduceri si te poti ocupa de traducerea de articole, site-uri sau chiar romane si alte carti.

Desigur, este important sa ai experienta si sa poti dovedi ca esti priceput in acest domeniu, astfel incat un portofoliu nu-ti va strica.

  1. Pet-sitter

Iubesti animalutele? Atunci poti avea grija de caini sau pisici cat timp stapanii lor sunt plecati: contra-cost desigur. Acestia pot lasa animalele la tine pentru o zi, 2 sau cate au nevoie, timp in care tu vei avea grija de ele. Nu este deloc usor, insa, pentru cei ce iubesc animalele va fi o sarcina facuta din pasiune. 

Daca vrei sa incepi drumul spre antreprenoriat, ia in calcul propunerile de mai sus legate de afaceri ce le poti porni de acasa. Desigur, acesta este un punct de start, iar afacerile le vei putea extinde atunci cand consideri ca este momentul.

 

Sursa foto: shutterstock.com 

 

Citește articolul

Noutăți

PRIMARIA GAESTI: Proiecte de hotărâri ale lunii august supuse aprobării

Articol scris de

Potrivit prevederile art.133  alin.( 1 )din OUG 57/2019 –Codul Administrativ  , consilierii locali sunt convocati in  sedinta ordinara   in data  de  23.08.2019 , ora 16   la sediul Consiliului Local  Gaesti .

Pe ordinea de zi se afla urmatoarele puncte :

1 ) –  Proiect de  hotarare  privind  rectificarea bugetului  local  pe anul 2019 , trim. III  prin majorarea veniturilor si  cheltuielilor  – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

2)-Proiect de   hotărâre privind aprobarea raportului privind contul de execuţie al

bugetului U.A.T. Gaesti la data de  30.06.2019- initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

3)- Proiect de   hotărâre privind aprobarea costului  mediu  lunar de intretinere  si a contributiei parintilor/ reprezentantilor legali pentru copiii care frecventeaza cresa din subordinea Serviciului Public de Asistenta Sociala in anul scolar 2019-2020 – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

4)- Proiect de   hotărâre privind aprobarea structurii  organizatorice   a Unitatii  Teritorial Administrative  – Orasul Gaesti   precum si a statului  de  functii – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

5) – Proiect de   hotărâre privind aprobarea regulamentului  de organizare si  functionare a Directiei  de asistenta sociala   Gaesti  si a structurii de personal- initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

6)- Proiect de   hotărâre privind aprobarea  dezmembrarii   terenului in suprafata de  971 m.p. situata in str. 13 Decembrie  ,avand  numar cadastral  70835, in trei loturi  privind aprobarea  dezmembrarii   terenului in suprafata de  971 m.p. situata in str. 13 Decembrie  ,avand  numar cadastral  70835, in trei loturi  – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

7)- Proiect de   hotărâre privind aprobarea prelungirii  strazii  Fundatura 1 Decembrie  – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

8) -Proiect de   hotărâre privind aprobarea  studiului de oportunitate  privind  delegarea de  gestiune  a serviciului de  iluminat  public din orasul Gaesti  – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

9) – Proiect de   hotărâre privind trecerea din domeniul public in domeniul  privat al orasului   a  suprafetei de  100 m.p.  teren  aferent  spatiului commercial pe care  il detine  SC CARMAND  SRL in orasul Gaesti  , str. Unirii  , langa  blocul 42 , precum si  aprobarea vanzarii acestuia  – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

10)- Proiect de  hotarare priind aprobarea premierea elevilor care  au obtinut  nota 10 la Evaluarea   in  anul 2019- initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

11) -Proiect de   hotărâre privind  stabilirea procedurii de  intocmire  a dosarelor  si a metodologiei  de aprobare a scutirii de  la plata taxei de  reabilitare  termica a  proprietatilor   ce se  incadreaza in prevederile  art .14  alin. 8 din OUG nr.18/2009 , privind   cresterea performantei energetice  a blocurilor de locuit – initiator primar  Grigore  Gheorghe  ;

12 ) -Proiect de   hotărâre privind  aprobarea listei  persoanelor  fizice care  locuiesc in blocurile 1, 2, 24, 25 si  25  ,care  beneficiaza de scutire  de la plata  taxei  de  reabilitare  blocuri

PRIMAR  ,

Jr. Gheorghe Grigore

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citește articolul

© Copyright 2011-2019. Toate drepturile rezervate!

Visitor Counter CAA Design - Web Design