Ministerul Transporturilor, sfidare la adresa găeştenilor! UITE CE RĂSPUNS NESIMŢIT ÎN LEGĂTURĂ CU ALVEOLELE DE PE DN7! Citeşti şi te cruceşti!

Răspuns abracadabrant al Ministerului Transporturilor la întrebarea adresată de senatorul dâmboviţean, Iancu Caracota, cu privire la alveolele construite în Găeşti, pe DN 7, în dreptul supermarketului Lidl. După ce că adresa a fost comunicată demnitarului după mai bine de două luni, încălcându-se legea, conţinutul ei nu este altceva decât o sfidare la adresa inteligenţei cetăţenilor, plătitori de taxe şi impozite. Oficialii ministerului recunosc, cu subiect şi predicat, că alveolele au fost construite, din bani publici, în interesul suprem al LIDL: „Decizia a fost luată pentru asigurarea relaţiei de stânga (intrarea la magazine a celor care vin dinspre Bucureşti) prin realizarea unei benzi de stocaj pe axul drumului naţional DN7 cu o lungime de 45,0 m şi o lăţime de 3,5 m. Rolul benzii de stocaj este de a da posibilitatea vehiculelor care virează la stânga să oprească şi să acorde prioritate de trecere vehiculelor care vin din sens opus, fără să stânjenească deplasarea vehiculelor care merg pe direcţia înainte”.

Mai spune ministerul că alveolele care au blocat Găeştiul au un rol important în asigurarea circulaţiei atât pentru vehicule, cât şi pentru persoanele care staţionează pe banda de stocaj. Cum ajung persoane pe banda de stocaj? Probabil zburând! Acest lucru demonstrează, fără doar şi poate, că autorizaţiile s-au dat din birou, pe interese mari, de vreme ce mai-marii ministerului habar nu au că Găeştiul nu are nevoie de benzi de stocaj pentru pietoni.

Apoi, în răspunsul acordat unui senator al României, Ministerul Transporturilor are tupeul să mintă: „Precizăm că în zona amplasamentului în cauză, drumul naţional are două benzi pe sens a câte 5,5 m  lăţime fiecare. După realizarea benzii de stocaj, lăţimea benzii curente de circulaţie( sensul Bucureşti-Piteşti, respectiv sensul Piteşti-Bucureşti) este de 3,8 m, această lăţime fiind în concordanţă cu normativele în vigoare, respectiv de minim 3,5 m”.

După creierul tovarăşului secretar de stat Ion Iordăchescu,” în zona amplasamentului în cauză, drumul naţional are două benzi pe sens a câte 5,5 m  lăţime fiecare”.

Ca atare, şoseaua trebuia să aibă acolo o lăţime de 22 de metri (sic!). Apoi,  bate câmpii imediat spunând că au rămas 3,8 metri de-o parte şi  de alta a benzii de stocaj care, la rândul ei, are o lăţime de 3,5 metri şi o lungime de 45 metri.

Adunăm, firesc, 3,8 metri +3,8 metri =7,6 metri conform explicaţiei stimabilului:  „După realizarea benzii de stocaj, lăţimea benzii curente de circulaţie (sensul Bucureşti-Piteşti, respectiv sensul Piteşti-Bucureşti) este de 3,8 m.” Şi de asemenea adunăm  banda de stocaj (alveola) cu o lăţime de 3,5 metri. Rezultatul e simplu,  11,1metri! În niciun caz 22, cum  a minţit, fără jenă, secretarul de stat.

Aşadar şoseaua  a avut o lăţime de 11 metri şi a fost ciuntită grosolan cu  aprobarea C.N.A.I.R şi avizul Poliţiei Rutiere Dâmboviţa într-un oraş sufocat şi blocat. TIR-urile care vin cu marfă la Lidl  şi ies spre Piteşti lovesc stâlpul de electricitate de pe trotuar, iar utilajele mai mari le rup stâlpişorii de semnalizare. Râsu’-plânsu’ pe banii noştri.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cronica de Gaesti

Parchezi maşina pe trotuar în Găeşti? EŞTI BUN DE PLATĂ! Poliţiştii locali pun în aplicare o hotărâre de consiliu din 2009!

Şoferii care îşi parchează maşinile pe trotuar vor fi arşi la buzunare. Poliţia Locală Găeşti …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *