Enescu Supermarket

România, promovată de studenți din Europa și Japonia

Au ales Școala de Vară Internațională de Publicitate și Interpretarea Patrimoniului, de la Brașov, și pleacă acasă cu proiecte de promovare pentru România.

411

Specialiști în Comunicare și Publicitate, împreună cu 12 studenți din Italia, Japonia, Belgia, Olanda, Austria și Croația au descoperit, începând de luni, 18 august, cât de frumoasă este România. Acum se pregătesc să promoveze imaginea țării noastre, prin proiecte pentru care s-au putut documenta în vârf de munte, în căpițele de fân, în bisericile săsești fortificate din județul Brașov sau în atelierele meșterilor populari.

 

61

Prima zi a proiectului le-a oferit o imagine de ansamblu a muzeelor din orașul Brașov, iar de-a doua zi au început o cercetare așa cum nu-și imaginau că vor face vreodată. Fiecare activitate le-a dat idei de promovare a valorilor noastre culturale. După un tur al bisericilor săsești de la Prejmer, Hărman, Feldioara, Bod, Cristian, Sâmpetru, Rodbav și Hâlchiu au făcut cunoștință cu natura și cu oamenii muntelui, apoi au avut ocazia să vadă cum se respectă și astăzi tradițiile strămoșești, în satele transilvane.

 

1214

Aplicația practică a ceea ce au învățat în cele 11 zile ale Școlii de vară va fi prezentarea proiectelor de promovare pentru Muzeul Prima Școală Românească, Bisericile Fortificate din Țara Bârsei, Parcul Național Piatra Craiului, pentru Tradiții și Obiceiuri din Țara Făgărașului sau Muzeele din municipiul Brașov. Fiecare participant și-a ales o provocare pentru a o transforma în promovare a patrimoniului nostru cultural și natural, la nivel internațional.

910

Mark van der Heijden, copywriter din Amsterdam, a participat la eveniment, având a doua prezentare din această vară, după a vorbit, acum câteva luni, la TEDx New York. Dar nu s-a dat în lături nici de la adunatul fânului pentru gospodarii din Piatra Craiului.

83

La Școala de Vară Internațională de Publicitate și Interpretarea Patrimoniului au participat și 14 studenți ai Universității Transilvania, cărora li s-au adăugat patru studenți de la alte universități din țară. A fost prima ediție a proiectului, care a debutat cu dreptul și se va încheia pe 29 august. Evenimentul este organizat de Facultate de Sociologie și Comunicare a Universității Transilvania, din Brașov, cu sprijinul facultăților de Științe Economice, Silvicultură și Exploatări Forestiere, Litere, Matematică și Informatică, precum și al partenerilor externi: Meisei University Tokyo, Universita Politecnica di Marche, Universita di Macerata, University of Zadar și Salzburg University of Applied Science.

1316172

Proiectul a fost conceput astfel încât să contribuie la creșterea vizibilității internaționale a patrimoniului cultural al României și pentru a face posibilă deschiderea unor noi posibilități de cercetare, prin colaborări internaționale.

Cronica de Gaesti

Trenul regal care-l duce pe Regele Mihai I pe ultimul drum trece mâine prin Găeşti, la 15.56! CUI ÎI CRAPĂ OBRAZUL DE RUŞINE PENTRU PARAGINA DE LA GARĂ?

Trenul regal cu trupul neînsufleţit al Majestăţii Sale regale, Mihai I al României, va trece …

One comment

  1. avem o tara atat de minunata ,dar din nefericire nu stim sa o promovam.
    Oare nu se gasete nici o strtegie pentru a atrage cat mai multi investitori?

Lasă un răspuns